Driving Directions – cea mai buna alegere pentru a imbunatati SEO si ratele de conversie
In acest articol vei afla mai multe despre valoarea crearii unor indicatii de orientare – driving directions, pentru clientii care doresc sa ajunga mai usor la afacerea ta. Prin crearea unei harti si incorporarea acesteia in site-ul tau web, nu numai ca le vei oferi cele mai bune servicii clientilor tai, dar vei si in acelasi timp sa hranesti imensa masinarie Google pentru a imbunatati strategia ta de SEO! Aceasta este o mica schimbare care poate oferi un mare beneficiu pentru afacerea ta, dar pentru clientii tai. Cu alte cuvinte, este o strategie win-win!
Doresti sa lansezi o aplicatie Google Maps pe site-ul tau web, astfel incat clientii tai sa te poata localiza mai usor cu driving directions? Citeste in continuare.
Adaugarea unei harti Google Maps este un mod foarte eficient de a-ti evidentia locatia si, in cazul unui magazin online, poate facilita atragerea de noi clienti. Este un proces care nu este deloc complicat si care poate avea un randament excelent pentru activitatea comerciala, asa ca de ce sa nu profiti de el?
Google Maps
Este unul dintre cele mai utilizate servicii de cartografiere online din lume, si asta pentru un motiv intemeiat: este usor de utilizat si are una dintre cele mai mari baze de date in domeniu. Acest instrument este legat direct de gigantul american al web-ului, Google, iar acest detaliu este important, deoarece locatia afisata pe motorul de cautare va proveni de la Google Maps. Acest lucru subliniaza caracterul aproape indispensabil al acestui instrument, avand in vedere ca motorul de cautare este utilizat de peste 90% din populatie, peste tot in lume.
Serviciul ofera o serie de functii, inclusiv imagini din satelit, vederi panoramice, planificarea traseului si afisarea de informatii cheie despre locatii. Este un serviciu complet care poate fi utilizat pe browsere si pe telefoane mobile prin intermediul aplicatiei omonime, care se numara printre cele mai bune aplicatii Apple si Android pe aceasta tema.
Cum te poti pozitiona pe Google Maps?
Pentru a oferi utilizatorilor de internet cele mai bune rezultate, Google clasifica afacerile in rezultatele cautarii locale in principal in functie de 3 criterii:
Relevanta: Google pozitioneaza site-ul tau in rezultatele cautarii locale in functie de interogarea introdusa de utilizatorii de internet. De aceea, este important sa oferi informatii complete si relevante despre afacerea ta, astfel incat motorul de cautare sa poata intelege mai bine ceea ce oferi.
Distanta: Clasamentul local al Google se bazeaza pe pozitia geografica a utilizatorului care a efectuat cautarea in raport cu locatia afacerii tale. Astfel, daca un utilizator nu specifica o locatie in cautarea sa, Google va baza calculul distantei pe ceea ce stie despre pozitia acestuia. Cu cat te afli mai departe de locul in care a fost introdusa interogarea, cu atat este mai putin probabil sa apari.
Notorietatea: In cele din urma, motorul de cautare favorizeaza aparitia companiilor atunci cand acestea sunt bine cunoscute. Rezultatele cautarii incearca sa transpuna reputatia acestora in clasamentul local. Daca firma ta are o buna reputatie atat in lumea reala, cat si pe web, ai sanse mari sa fii bine mentionat la nivel local de catre Google.
De ce sa adaugi o harta Google Maps pe site-ul tau web?
Aeasta introducere evidentiaza importanta optimizarii utilizarii Google Maps din punct de vedere profesional. Aceasta poate avea repercusiuni excelente pentru afacerea ta, mai ales daca decizi sa o utilizezi corect. Iata o lista a beneficiilor pe care le aduce adaugarea Google Maps pe site-ul tau web.
Optimizarea referentierii naturale a site-ului.
Adaugarea unei harti Google stimuleaza referentierea naturala a site-ului tau. Google Maps are o contributie majora la referentierea naturala a site-ului tau. Desigur, acest lucru trebuie sa fie nuantat in functie de site-ul si de publicul tau. Dar cand vine vorba de SEO local, Google Maps si integrarea hartii sale este o arma formidabila pentru a urca in rezultatele cautarilor. Afisarea clara a unei harti pe site-ul tau, driving directions, in plus fata de adresa ta, va accentua factorii pozitivi pentru ca Google sa te clasifice pentru cuvantul cheie + orasul asociat.
Mai subtila, dar la fel de utila, inserarea unei harti Google Maps ajuta la referentierea naturala, stimuland performanta paginii tale. Acest lucru se datoreaza faptului ca un utilizator care consulta o adresa (textuala) pe site-ul tau va ramane pe acesta mai putin timp decat un utilizator care se uita la o adresa pe o harta. Acest lucru ii permite, de asemenea, sa evite o cautare suplimentara prin copierea si lipirea adresei. Aceasta prelungire a timpului necesar pentru a consulta o pagina reprezinta un avantaj major.
In plus…
Nu exista nicio indoiala ca adaugarea Google Maps pe site-ul tau web vine cu o valoare considerabila. Este un serviciu de cartografiere online care permite oricui sa vada toate rutele care duc la sediul sau la locul de desfasurare a activitatii tale, facilitand astfel localizarea ta.
Cu ajutorul hartilor Google, poti mari de la scara unei tari la scara unei strazi. De asemenea, poti avea o vizualizare clasica a hartii, cu numele strazilor, districtelor si oraselor, precum si o vizualizare a imaginii prin satelit, care acopera acum intreaga lume.
Avand in vedere popularitatea instrumentului, este sigur ca multe persoane din zona ta geografica il folosesc in mod regulat. Asadar, a fi bine pozitionat in Google Maps este deosebit de interesant pentru afacerea ta daca ai o activitate comerciala fizica.