SEO Google Maps: cum sa te pozitionezi in motorul de cautare local
Google este un instrument puternic care te poate ajuta sa iti dezvolti afacerea. Daca potentialii clienti cauta servicii in zona lor, este posibil sa le gaseasca si pe ale tale. Asigurandu-te ca dai informatii corecte despre produsele sau competentele pe care le oferi apar atunci cand cineva face o cautare pe Google vei obtine mai multi clienti potentiali si vanzari datorita vizibilitatii tale online, unde peste 80% dintre consumatori ajung mai intai.
Seo Google Maps este o metoda de a-ti face afacerea vizibila pe Google Maps pentru anumite cuvinte cheie. Dupa cum probabil ai ghicit din nume, scopul este acela de a optimiza o unitate astfel incat sa apara aproape sau in apropiere atunci cand cineva cauta acei termeni pentru a gasi locul in care trebuie sa mearga.
Seo Google Maps – ce este?
Internetul a schimbat profund modul in care cautam si gasim o afacere sau o companie. Google Maps a fost lansat in 2005 devenind un instrument esential pentru comerciantii online datorita unei interfete usor de utilizat care iti permite sa localizezi rapid orice adresa sau orice loc – chiar daca nu exista strazi la vedere. Pentru a reusi in acest sector deosebit de competitiv, pentru un seo google maps reusit, trebuie sa te asiguri ca afacerea ta iese in evidenta si are un clasament Google mai bun decat orice alta afacere.
Seo Google Maps este procesul de optimizare al site-ului tau web astfel incat sa apara in SERP-urile Google. Cu cat obtii mai mult trafic de la motoarele de cautare cu atat ai mai multe sanse de a te pozitiona bine in clasamentul organic si sa cresti gradul de constientizare a brandului pentru afacerile care doresc ca serviciile sau produsele lor sa apara primele atunci cand potentialii clienti incep sa caute informatii despre ei online, folosind cea mai populara aplicatie de navigatie din lume.
Seo Google Maps – cum sa te clasezi in motorul de cautare local?
Asigura-te ca informatiile despre compania ta sunt complete si actualizate. Informatiile exacte reprezinta cheia succesului pe Google My Business. Este esential sa te asiguri ca profilurile tale online sunt coerente astfel incat potentialii clienti sa te poata gasi. Spre exemplu, numarul de telefon de contact si adresa de e-mail trebuie sa corespunda cu cele din detaliile contului Google My Business. Asigura-te ca profilul tau este actualizat si corect, astfel incat potentialii clienti sa poata gasi ce au nevoie.
Creeaza o descriere detaliata a afacerii tale, combinata cu cuvintele cheie vizate. Optimizarea pentru motoarele de cautare este cruciala. Algoritmul Google este o masinarie complicata si in continua evolutie insa un lucru a ramas constant de-a lungul anilor. Adauga descrieri detaliate cu cuvinte cheie pe site-ul tau web astfel incat acesta sa apara atunci cand internautii efectueaza cautari de genul restaurante in apropierea mea. Astfel, vei reusi sa captezi mai mult trafic de la utilizatorii de internet care cauta localuri aproape de casa.
Orarul de functionare al afacerii tale poate face o mare diferenta in clasamentul Google. Daca potentialii clienti stiu ca biroul tau este deschis, acestia vor avea mai multe optiuni din care sa aleaga si s-ar putea decide sa nu mearga in alta parte doar pentru ca au gasit cele mai bune servicii.
In plus…
Construieste-ti credibilitatea prin recenzii. Pentru a obtine o clasare semnificativa pe Google Maps, trebuie sa iei in serios crearea de recenzii. Cel mai bun mod de a face acest lucru este sa ceri politicos recenzii si, desi poate parea ca un stimulent ar face minuni cu clientii, acest lucru nu este adevarat, deoarece mai multe stele nu inseamna neaparat o clasare mai buna in paginile de rezultate ale motoarelor de cautare (SERP). De asemenea, ai nevoie de un continut de inalta calitate, care sa includa atat recenzii pozitive, cat si negative, astfel incat sa nu existe un dezechilibru de opinie cu privire la afacerea ta sau la serviciile oferite!
Adauga linkuri spre site-ul tau. Google Maps este o platforma preferata de mai multi oameni care cauta companii sau afaceri locale. Dar stiai ca atunci cand dau click pe listarea afacerii tale, daca aceasta este prezenta online, exista sanse ca acestia sa doreasca mai mult? Asta inseamna sa generezi trafic si lead-uri. Solutia de design oferita de Google este excelenta pentru incepatori deoarece vine cu o multime de teme pe care le poti folosi pentru a-ti lansa site-ul web si pentru a incepe sa creezi imediat layout-uri sau chiar animatii.
Avantaje si dezavantaje
Fii activ pe retelele sociale. Cu cat mai multe semnale sociale genereaza site-ul tau web, cu atat va fi mai bine clasat in Google Maps. Pentru a creste numarul de angajamente si a crea un semnal suficient de puternic pentru clasare, trebuie sa incepi sa iti promovezi cu postari pe Facebook sau actualizari pe Twitter care sa prezinte imagini/video despre ceea ce face ca afacerea ta sa fie unica in acest sector!
Google Maps poate fi un instrument puternic pentru a obtine mai multi clienti potentiali si vanzari. Cel mai bun mod de a imbunatati vizibilitatea afacerii tale pe Google Maps este sa te asiguri de faptul ca esti listat cu informatii exacte despre aceasta, inclusiv detalii de contact, cum ar fi un numar de telefon sau o adresa de e-mail, astfel incat potentialii clienti sa stie cum pot lua legatura cu tine daca au nevoie.